niedziela, 29 listopada 2015

#2 Wróćmy do wakacji

Na podwórku zaczyna być coraz zimniej, więc może warto wrócić do wakacji? Przypomnieć sobie te cudowne widoki i smak naszych ulubionych napojów..
Moim ulubionym miejscem jest zdecydowanie Trójmiasto. Podczas 10 dni, które tam spędziłam zrobiłam mnóstwo zdjęć. Nie mam żadnych specjalnych reguł co do fotografowania widoków. Staram się uwiecznić wszystko co mi się podoba (czasami nawet za dużo)
Lubię uwieczniać na moich fotografiach morze, nieważne czy rano czy wieczorem- wygląda pięknie. Jest to zdecydowanie ta rzecz, którą lubię oglądać niezależnie od godziny. 
Przechodząc obok słupa z wskazówkami (bo raczej nie ma to specjalnej nazwy), coś mnie zainteresowało na tyle, aby wyciągnąć telefon.
Jak już wspominałam w wcześniejszym poście ważna jest kolorystyka. Nawet podczas wakacji nie należy o tym zapominać;) Dla przykładu dodałam kawę na tle, które ma podobny kolor. Uważam, że jest to dobra kompozycja. 
Poniżej znajdują się jeszcze zdjęcia różnych budynków, a nawet mojej ręki.
Myślę, że fotografowanie na wyjazdach jest bardzo dobrym pomysłem. Przeglądając zdjęcia na pewno przypomnimy sobie dobre chwile. Mam nadzieję, że moje zdjęcia również wam się spodobają. A może przypomną wam o wakacjach?














Na koniec jeszcze dodam piosenkę, której słuchałam przez całe wakacje;)



4 komentarze:

  1. Zdjecia są genialne,pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam z aparatem na rodzinne uroczystości ,ale będzie czad:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie diabelskiego młynu jest prześliczne.Robisz cudne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. wspanialy blog,nie moge sie doczekac kolejnych postow !

    OdpowiedzUsuń