niedziela, 13 grudnia 2015

#4 Coraz bliżej święta

Święta zbliżają się wielkimi krokami... Wszyscy w pośpiechu kupują prezenty dla swoich najbliższych i myślą co im podarować.Kiedy byłam w Katowicach zauważyłam, że galerie, a nawet same ulice są przystrojone. Od tych pięknych dekoracji ciężko oderwać wzrok. Każdy kto przechodzi obok jest zauroczony tym co widzi i z pewnością czuje świąteczny nastrój.
Dwa pierwsze zdjęcia zostały zrobione w Silesii- katowickim centrum handlowym. Wszystko jest dopasowane kolorystycznie i tworzy estetyczna całość. Myślę, że zdjęcia pomimo swojej prostoty, są ładne. 
Kolejne fotografie zostały zrobione pod Galerią Katowicką. Jedna z nich przedstawia zwykła błyszczącą choinkę, druga ogromny cukierek. Specjalnie nie wyłapałam ostrości, myślę, że takie zdjęcia również są interesujące i nie należy robić wszystkich w ten sam sposób.
Świąteczna atmosfera nie towarzyszy nam tylko w galeriach. W domu możemy zrobić równie ciekawe zdjęcie.
Na zakończenie rzecz, która zdecydowanie kojarzy mi się z świętami- pięknie ozdobione pierniki. Pomimo, że zdjęcie nie jest jakieś piękne, oddaje świąteczny klimat. 
Życzę wszystkim wesołych i spokojnych świąt spędzonych w gronie bliskich!;)








Na zakończenie dwie moje ulubione świąteczne piosenki;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz