niedziela, 29 maja 2016

#8 Wyjazd do Włoch

Od 9 do 13 maja wzięłam udział w wymianie uczniowskiej w ramach programu Erasmus. Byłam we Włoszech, a dokładniej w Bolonii, a przez jeden dzień we Wenecji. Spędziłam tam łącznie 5 dni. 
Oprócz świetnych ludzi, których tam poznałam, genialnego (naprawdę genialnego) jedzenia, zobaczyłam masę pięknych budynków i widoków. Starałam się spędzić więcej czasu na rozmowie z innymi, ale czasami udało mi się zrobić jakieś zdjęcie, lecz nie ma ich jakoś wiele. 
Ogólnie cały wyjazd oceniam na pozytywny. Było naprawdę genialnie, nie mogę się doczekać kiedy moi przyjaciele przyjadą do Polski. 

Zdjęcia z Bolonii:







Zdjęcia z Wenecji:








































Kolejne zdjęcia z Bolonii z punktu widokowego:











3 komentarze:

  1. Zdjęcia są magiczne!Gratuluję talentu i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. aż się chce tam jechać:)

    OdpowiedzUsuń